Русское сообщество по скриптингу

Статистика считается только для вип с флагом т  [Решено]

Все вопросы по скриптингу для AMXX, помощь в редактировании плагинов.

Модераторы: Subb98, liFe iS GoOD

Правила форума
1. Запрещено материться и оскорблять других участников форума.
2. Запрещен флуд, оффтоп, дабл постинг во всех разделах форума, кроме раздела "Болтовня".
3. Запрещено взламывать сайт/форум или наносить любой вред проекту.
4. Запрещено рекламировать другие ресурсы.
5. Запрещено создавать темы без информативного названия. Название темы должно отображать ее смысл.

В данном разделе форума разрешено создавать темы, касающие только скриптинга для AMX Mod X.

Правила при создании новой темы:
1. При вставке кода плагина необходимо использовать тег [code=php].
2. Любые изображения должны быть загружены, как вложения к вашему сообщению.
3. При описании проблемы или запросе на помощь в редактировании плагина обязательно выкладывайте исходник sma плагина.

Статистика считается только для вип с флагом т  [Решено]

Сообщение pro100-bad » 05 ноя 2018, 22:43

Есть статистика которая отправляет данные на сервер, как можно сделать чтоб статистика считалась только для игроков с фрагом t, т.е. если игрока убил вип игрок и если он убил вип игрока простых игроков считать не нужно

пытался задать проверку на франг t т.е.
Код: Выделить всё
//killer - id убийцы игрока
//victim - id жертвы

if (KillerChat && iKiller && iKiller != id && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) //добавлял к строчке проверку на флаг но не катит
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D // собственно вот проверка, я так полагаю что требуется еще проверка 
 


Код: Выделить всё
//--------------------------------
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
//--------------------------------

// Uncomment to activate log debug messages.
//#define STATSX_DEBUG

// HUD statistics duration in seconds (minimum 1.0 seconds).
#define HUD_DURATION_CVAR   "amx_statsx_duration"
#define HUD_DURATION        "12.0"

// HUD statistics stop relative freeze end in seconds.
// To stop before freeze end use a negative value.
#define HUD_FREEZE_LIMIT_CVAR   "amx_statsx_freeze"
#define HUD_FREEZE_LIMIT        "-2.0"

// HUD statistics minimum duration, in seconds, to trigger the display logic.
#define HUD_MIN_DURATION    0.2

// Config plugin constants.
#define MODE_HUD_DELAY      0   // Make a 0.01 sec delay on HUD reset process.

// You can also manualy enable or disable these options by setting them to 1
// For example:
// public ShowAttackers = 1
// However amx_statscfg command is recommended

public KillerChat           // displays killer hp&ap to victim console 
                                // and screen

public ShowAttackers        // shows attackers
public ShowVictims          // shows victims
public ShowKiller           // shows killer
public ShowTeamScore        // shows team score at round end
public ShowTotalStats       // shows round total stats
public ShowBestScore        // shows rounds best scored player
public ShowMostDisruptive   // shows rounds most disruptive player

public EndPlayer            // displays player stats at the end of map
public EndTop15             // displays top15 at the end of map

public SayHP                // displays information about user killer
public SayStatsMe           // displays user's stats and rank
public SayRankStats         // displays user's rank stats
public SayMe                // displays user's stats
public SayRank              // displays user's rank
public SayReport            // report user's weapon status to team
public SayScore             // displays team's map score
public SayTop15             // displays first 15 players
public SayStatsAll          // displays all players stats and rank

public ShowStats            // set client HUD-stats switched off by default
public ShowDistHS           // show distance and HS in attackers and
                                //  victims HUD lists
public ShowFullStats        // show full HUD stats (more than 78 chars)

public SpecRankInfo         // displays rank info when spectating

// Standard Contstants.
#define MAX_TEAMS               2
#define MAX_PLAYERS             32 + 1

#define MAX_NAME_LENGTH         31
#define MAX_WEAPON_LENGTH       31
#define MAX_TEXT_LENGTH         255
#define MAX_BUFFER_LENGTH       2047

// User stats parms id
#define STATS_KILLS             0
#define STATS_DEATHS            1
#define STATS_HS                2
#define STATS_TKS               3
#define STATS_SHOTS             4
#define STATS_HITS              5
#define STATS_DAMAGE            6

// Global player flags.
new BODY_PART[8][] =
{
    
"WHOLEBODY"
    
"HEAD"
    
"CHEST"
    
"STOMACH"
    
"LEFTARM"
    
"RIGHTARM"
    
"LEFTLEG"
    
"RIGHTLEG"
}

// Killer information, save killer info at the time when player is killed.
#define KILLED_KILLER_ID        0   // Killer userindex/user-ID
#define KILLED_KILLER_HEALTH    1   // Killer's health
#define KILLED_KILLER_ARMOUR    2   // Killer's armour
#define KILLED_TEAM             3   // Killer's team
#define KILLED_KILLER_STATSFIX  4   // Fix to register the last hit/kill

new g_izKilled[MAX_PLAYERS][5]

// Menu variables and configuration
#define MAX_PPL_MENU_ACTIONS    2   // Number of player menu actions
#define PPL_MENU_OPTIONS        7   // Number of player options per displayed menu

new g_iPluginMode                                   0

new g_izUserMenuPosition[MAX_PLAYERS]               = {0, ...}
new 
g_izUserMenuAction[MAX_PLAYERS]                 = {0, ...}
new 
g_izUserMenuPlayers[MAX_PLAYERS][32]

new 
g_izSpecMode[MAX_PLAYERS]                       = {0, ...}

new 
g_izShowStatsFlags[MAX_PLAYERS]                 = {0, ...}
new 
g_izStatsSwitch[MAX_PLAYERS]                    = {0, ...}
new 
Float:g_fzShowUserStatsTime[MAX_PLAYERS]        = {0.0, ...}
new 
Float:g_fShowStatsTime                          0.0
new Float:g_fFreezeTime                             0.0
new Float:g_fFreezeLimitTime                        0.0
new Float:g_fHUDDuration                            0.0

new g_iRoundEndTriggered                            0
new g_iRoundEndProcessed                            0

new Float:g_fStartGame                              0.0
new g_izTeamScore[MAX_TEAMS]                        = {0, ...}
new 
g_izTeamEventScore[MAX_TEAMS]                   = {0, ...}
new 
g_izTeamRndStats[MAX_TEAMS][8]
new 
g_izTeamGameStats[MAX_TEAMS][8]
new 
g_izUserUserID[MAX_PLAYERS]                     = {0, ...}
new 
g_izUserAttackerDistance[MAX_PLAYERS]           = {0, ...}
new 
g_izUserVictimDistance[MAX_PLAYERS][MAX_PLAYERS]
new 
g_izUserRndName[MAX_PLAYERS][MAX_NAME_LENGTH 1]
new 
g_izUserRndStats[MAX_PLAYERS][8]
new 
g_izUserGameStats[MAX_PLAYERS][8]

// Common buffer to improve performance, as Small always zero-initializes all vars
new g_sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1]                = ""
new g_sScore[MAX_TEXT_LENGTH 1]                   = ""
new g_sAwardAndScore[MAX_BUFFER_LENGTH 1]         = ""

new t_sText[MAX_TEXT_LENGTH 1]                    = ""
new t_sName[MAX_NAME_LENGTH 1]                    = ""
new t_sWpn[MAX_WEAPON_LENGTH 1]                   = ""

new g_HudSync_EndRound
new g_HudSync_SpecInfo

native get_stats_sql_thread
(id,position,top,callback[]);

//--------------------------------
// Initialize
//--------------------------------
public plugin_init()
{
    
// Register plugin.
    
register_plugin("StatsX"AMXX_VERSION_STR"AMXX Dev Team")
    
register_dictionary("statsx.txt")

    
// Register events.
    
register_event("TextMsg""eventStartGame""a""2=#Game_Commencing""2=#Game_will_restart_in")
    
register_event("ResetHUD""eventResetHud""be")
    
register_event("RoundTime""eventStartRound""bc")
    
register_event("SendAudio""eventEndRound""a""2=%!MRAD_terwin""2=%!MRAD_ctwin""2=%!MRAD_rounddraw")
    
register_event("TeamScore""eventTeamScore""a")
    
register_event("30""eventIntermission""a")
    
register_event("TextMsg""eventSpecMode""bd""2&ec_Mod")
    
register_event("StatusValue""eventShowRank""bd""1=2")

    
// Register commands.
    
register_clcmd("say /hp""cmdHp"0"- display info. about your killer (chat)")
    
register_clcmd("say /statsme""cmdStatsMe"0"- display your stats (MOTD)")
    
register_clcmd("say /rankstats""cmdRankStats"0"- display your server stats (MOTD)")
    
register_clcmd("say /me""cmdMe"0"- display current round stats (chat)")
    
register_clcmd("say /score""cmdScore"0"- display last score (chat)")
    
register_clcmd("say /rank""cmdRank"0"- display your rank (chat)")
    
register_clcmd("say /report""cmdReport"0"- display weapon status (say_team)")
    
register_clcmd("say /top15""cmdTop15"0"- display top 15 players (MOTD)")
    
register_clcmd("say /stats""cmdStats"0"- display players stats (menu/MOTD)")
    
register_clcmd("say /switch""cmdSwitch"0"- switch client's stats on or off")
    
register_clcmd("say_team /hp""cmdHp"0"- display info. about your killer (chat)")
    
register_clcmd("say_team /statsme""cmdStatsMe"0"- display your stats (MOTD)")
    
register_clcmd("say_team /rankstats""cmdRankStats"0"- display your server stats (MOTD)")
    
register_clcmd("say_team /me""cmdMe"0"- display current round stats (chat)")
    
register_clcmd("say_team /score""cmdScore"0"- display last score (chat)")
    
register_clcmd("say_team /rank""cmdRank"0"- display your rank (chat)")
    
register_clcmd("say_team /report""cmdReport"0"- display weapon status (say_team_team)")
    
register_clcmd("say_team /top15""cmdTop15"0"- display top 15 players (MOTD)")
    
register_clcmd("say_team /stats""cmdStats"0"- display players stats (menu/MOTD)")
    
register_clcmd("say_team /switch""cmdSwitch"0"- switch client's stats on or off")

    
// Register menus.
    
register_menucmd(register_menuid("Server Stats"), 1023"actionStatsMenu")

    
// Register special configuration setting and default value.
    
register_srvcmd("amx_statsx_mode""cmdPluginMode"ADMIN_CFG"<flags> - sets plugin options")

#if defined STATSX_DEBUG
    
register_clcmd("say /hudtest""cmdHudTest")
#endif

    
register_cvar(HUD_DURATION_CVARHUD_DURATION)
    
register_cvar(HUD_FREEZE_LIMIT_CVARHUD_FREEZE_LIMIT)

    
// Init buffers and some global vars.
    
g_sBuffer[0] = 0
    save_team_chatscore
()
    
    
g_HudSync_EndRound CreateHudSyncObj()
    
g_HudSync_SpecInfo CreateHudSyncObj()
}

public 
plugin_cfg()
{
    new 
addStast[] = "amx_statscfg add ^"%s^" %s"

    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_KILLER_CHAT""KillerChat")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_ATTACKERS""ShowAttackers")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_VICTIMS""ShowVictims")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_KILLER""ShowKiller")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_TEAM_SCORE""ShowTeamScore")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_TOTAL_STATS""ShowTotalStats")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_BEST_SCORE""ShowBestScore")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_MOST_DISRUPTIVE""ShowMostDisruptive")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_HUD_STATS_DEF""ShowStats")
    
server_cmd(addStast"ST_SHOW_DIST_HS_HUD""ShowDistHS")
    
server_cmd(addStast"ST_STATS_PLAYER_MAP_END""EndPlayer")
    
server_cmd(addStast"ST_STATS_TOP15_MAP_END""EndTop15")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_HP""SayHP")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_STATSME""SayStatsMe")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_RANKSTATS""SayRankStats")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_ME""SayMe")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_RANK""SayRank")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_REPORT""SayReport")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_SCORE""SayScore")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_TOP15""SayTop15")
    
server_cmd(addStast"ST_SAY_STATS""SayStatsAll")
    
server_cmd(addStast"ST_SPEC_RANK""SpecRankInfo")

    
// Update local configuration vars with value in cvars.
    
get_config_cvars()
}

// Set hudmessage format.
set_hudtype_killer(Float:fDuration)
    
set_hudmessage(2208000.050.1506.0fDuration, (fDuration >= g_fHUDDuration) ? 1.0 0.01.0, -1)

set_hudtype_endround(Float:fDuration)
{
    
set_hudmessage(10020000.050.5500.02fDuration, (fDuration >= g_fHUDDuration) ? 1.0 0.01.0)
}

set_hudtype_attacker(Float:fDuration)
    
set_hudmessage(2208000.550.3506.0fDuration, (fDuration >= g_fHUDDuration) ? 1.0 0.01.0, -1)

set_hudtype_victim(Float:fDuration)
    
set_hudmessage(0802200.550.6006.0fDuration, (fDuration >= g_fHUDDuration) ? 1.0 0.01.0, -1)

set_hudtype_specmode()
{
    
set_hudmessage(2552552550.020.9620.050.10.013.0, -1)
}

#if defined STATSX_DEBUG
public cmdHudTest(id)
{
    new 
iiLen
    iLen 
0
    
    
for (120i++)
        
iLen += format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"....x....1....x....2....x....3....x....4....x....^n")
    
    
set_hudtype_killer(50.0)
    
show_hudmessage(id"%s"g_sBuffer)
}
#endif

// Stats formulas
Float:accuracy(izStats[8])
{
    if (!
izStats[STATS_SHOTS])
        return (
0.0)
    
    return (
100.0 float(izStats[STATS_HITS]) / float(izStats[STATS_SHOTS]))
}

Float:effec(izStats[8])
{
    if (!
izStats[STATS_KILLS])
        return (
0.0)
    
    return (
100.0 float(izStats[STATS_KILLS]) / float(izStats[STATS_KILLS] + izStats[STATS_DEATHS]))
}

// Distance formula (metric)
Float:distance(iDistance)
{
    return 
float(iDistance) * 0.0254
}

// Get plugin config flags.
set_plugin_mode(idsFlags[])
{
    if (
sFlags[0])
        
g_iPluginMode read_flags(sFlags)
    
    
get_flags(g_iPluginModet_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
    
console_print(id"%L"id"MODE_SET_TO"t_sText)
    
    return 
g_iPluginMode
}

// Get config parameters.
get_config_cvars()
{
    
g_fFreezeTime get_cvar_float("mp_freezetime")
    
    if (
g_fFreezeTime 0.0)
        
g_fFreezeTime 0.0

    g_fHUDDuration 
get_cvar_float(HUD_DURATION_CVAR)
    
    if (
g_fHUDDuration 1.0)
        
g_fHUDDuration 1.0

    g_fFreezeLimitTime 
get_cvar_float(HUD_FREEZE_LIMIT_CVAR)
}

// Get and format attackers header and list.
get_attackers(idsBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
izStats[8], izBody[8]
    new 
iAttacker
    
new iFoundiLen
    
new iMaxPlayer get_maxplayers()

    
iFound 0
    sBuffer
[0] = 0

    
// Get and format header. Add killing attacker statistics if user is dead.
    // Make sure shots is greater than zero or division by zero will occur.
    // To print a '%', 4 of them must done in a row.
    
izStats[STATS_SHOTS] = 0
    iAttacker 
g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]
    
    if (
iAttacker)
        
get_user_astats(idiAttackerizStatsizBody)
    
    if (
izStats[STATS_SHOTS] && ShowFullStats)
    {
        
get_user_name(iAttackert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L -- %s -- %0.2f%% %L:^n"id"ATTACKERS"t_sNameaccuracy(izStats), id"ACC")
    }
    else
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L:^n"id"ATTACKERS")

    
// Get and format attacker list.
    
for (iAttacker 1iAttacker <= iMaxPlayeriAttacker++)
    {
        if (
get_user_astats(idiAttackerizStatsizBodyt_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH))
        {
            
iFound 1
            get_user_name
(iAttackert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
            
            if (
izStats[STATS_KILLS])
            {
                if (!
ShowDistHS)
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpn)
                else if (
izStats[STATS_HS])
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s / %0.0f m / HS^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpndistance(g_izUserAttackerDistance[id]))
                else
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s / %0.0f m^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpndistance(g_izUserAttackerDistance[id]))
            }
            else
                
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG")
        }
    }
    
    if (!
iFound)
        
sBuffer[0] = 0
    
    
return iFound
}

// Get and format victims header and list
get_victims(idsBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
izStats[8], izBody[8]
    new 
iVictim
    
new iFoundiLen
    
new iMaxPlayer get_maxplayers()

    
iFound 0
    sBuffer
[0] = 0

    
// Get and format header.
    // Make sure shots is greater than zero or division by zero will occur.
    // To print a '%', 4 of them must done in a row.
    
izStats[STATS_SHOTS] = 0
    get_user_vstats
(id0izStatsizBody)
    
    if (
izStats[STATS_SHOTS])
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L -- %0.2f%% %L:^n"id"VICTIMS"accuracy(izStats), id"ACC")
    else
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L:^n"id"VICTIMS")

    for (
iVictim 1iVictim <= iMaxPlayeriVictim++)
    {
        if (
get_user_vstats(idiVictimizStatsizBodyt_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH))
        {
            
iFound 1
            get_user_name
(iVictimt_sNameMAX_NAME_LENGTH)
            
            if (
izStats[STATS_DEATHS])
            {
                if (!
ShowDistHS)
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpn)
                else if (
izStats[STATS_HS])
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s / %0.0f m / HS^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpndistance(g_izUserVictimDistance[id][iVictim]))
                else
                    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L / %s / %0.0f m^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"
                                    
izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG"t_sWpndistance(g_izUserVictimDistance[id][iVictim]))
            }
            else
                
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%s -- %d %L / %d %L^n"t_sNameizStats[STATS_HITS], id"HIT_S"izStats[STATS_DAMAGE], id"DMG")
        }
    }
    
    if (!
iFound)
        
sBuffer[0] = 0

    
return iFound
}

// Get and format kill info.
get_kill_info(idiKillersBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
iFoundiLen

    iFound 
0
    sBuffer
[0] = 0

    
if (iKiller && iKiller != id)
    {
        new 
izAStats[8], izABody[8], izVStats[8], iaVBody[8]

        
iFound 1
        get_user_name
(iKillert_sNameMAX_NAME_LENGTH)

        
izAStats[STATS_HITS] = 0
        izAStats
[STATS_DAMAGE] = 0
        t_sWpn
[0] = 0
        get_user_astats
(idiKillerizAStatsizABodyt_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH)

        
izVStats[STATS_HITS] = 0
        izVStats
[STATS_DAMAGE] = 0
        get_user_vstats
(idiKillerizVStatsiaVBody)

        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L^n"id"KILLED_YOU_DIST"t_sNamet_sWpndistance(g_izUserAttackerDistance[id]))
        
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%L^n"id"DID_DMG_HITS"izAStats[STATS_DAMAGE], izAStats[STATS_HITS], g_izKilled[id][KILLED_KILLER_HEALTH], g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ARMOUR])
        
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%L^n"id"YOU_DID_DMG"izVStats[STATS_DAMAGE], izVStats[STATS_HITS])
    }
    
    return 
iFound
}

// Get and format most disruptive.
add_most_disruptive(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
idiMaxDamageIdiMaxDamageiMaxHeadShots

    iMaxDamageId 
0
    iMaxDamage 
0
    iMaxHeadShots 
0

    
// Find player.
    
for (id 1id MAX_PLAYERSid++)
    {
        if (
g_izUserRndStats[id][STATS_DAMAGE] >= iMaxDamage && (g_izUserRndStats[id][STATS_DAMAGE] > iMaxDamage || g_izUserRndStats[id][STATS_HS] > iMaxHeadShots))
        {
            
iMaxDamageId id
            iMaxDamage 
g_izUserRndStats[id][STATS_DAMAGE]
            
iMaxHeadShots g_izUserRndStats[id][STATS_HS]
        }
    }

    
// Format statistics.
    
if (iMaxDamageId)
    {
        
id iMaxDamageId
        
        
new Float:fGameEff effec(g_izUserGameStats[id])
        new 
Float:fRndAcc accuracy(g_izUserRndStats[id])
        
        
format(t_sTextMAX_TEXT_LENGTH"%L: %s^n%d %L / %d %L -- %0.2f%% %L / %0.2f%% %L^n"LANG_SERVER"MOST_DMG"g_izUserRndName[id], 
                
g_izUserRndStats[id][STATS_HITS], LANG_SERVER"HIT_S"iMaxDamageLANG_SERVER"DMG"fGameEffLANG_SERVER"EFF"fRndAccLANG_SERVER"ACC")
        
add(sBufferMAX_BUFFER_LENGTHt_sText)
    }
    
    return 
iMaxDamageId
}

// Get and format best score.
add_best_score(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
idiMaxKillsIdiMaxKillsiMaxHeadShots

    iMaxKillsId 
0
    iMaxKills 
0
    iMaxHeadShots 
0

    
// Find player
    
for (id 1id MAX_PLAYERSid++)
    {
        if (
g_izUserRndStats[id][STATS_KILLS] >= iMaxKills && (g_izUserRndStats[id][STATS_KILLS] > iMaxKills || g_izUserRndStats[id][STATS_HS] > iMaxHeadShots))
        {
            
iMaxKillsId id
            iMaxKills 
g_izUserRndStats[id][STATS_KILLS]
            
iMaxHeadShots g_izUserRndStats[id][STATS_HS]
        }
    }

    
// Format statistics.
    
if (iMaxKillsId)
    {
        
id iMaxKillsId
        
        
new Float:fGameEff effec(g_izUserGameStats[id])
        new 
Float:fRndAcc accuracy(g_izUserRndStats[id])
        
        
format(t_sTextMAX_TEXT_LENGTH"%L: %s^n%d %L / %d hs -- %0.2f%% %L / %0.2f%% %L^n"LANG_SERVER"BEST_SCORE"g_izUserRndName[id], 
                
iMaxKillsLANG_SERVER"KILL_S"iMaxHeadShotsfGameEffLANG_SERVER"EFF"fRndAccLANG_SERVER"ACC")
        
add(sBufferMAX_BUFFER_LENGTHt_sText)
    }
    
    return 
iMaxKillsId
}

// Get and format team score.
add_team_score(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
Float:fzMapEff[MAX_TEAMS], Float:fzMapAcc[MAX_TEAMS], Float:fzRndAcc[MAX_TEAMS]

    
// Calculate team stats
    
for (new iTeam 0iTeam MAX_TEAMSiTeam++)
    {
        
fzMapEff[iTeam] = effec(g_izTeamGameStats[iTeam])
        
fzMapAcc[iTeam] = accuracy(g_izTeamGameStats[iTeam])
        
fzRndAcc[iTeam] = accuracy(g_izTeamRndStats[iTeam])
    }

    
// Format round team stats, MOTD
    
format(t_sTextMAX_TEXT_LENGTH"TERRORIST %d / %0.2f%% %L / %0.2f%% %L^nCT %d / %0.2f%% %L / %0.2f%% %L^n"g_izTeamScore[0], 
            
fzMapEff[0], LANG_SERVER"EFF"fzRndAcc[0], LANG_SERVER"ACC"g_izTeamScore[1], fzMapEff[1], LANG_SERVER"EFF"fzRndAcc[1], LANG_SERVER"ACC")
    
add(sBufferMAX_BUFFER_LENGTHt_sText)
}

// Get and format team stats, chat version
save_team_chatscore()
{
    new 
Float:fzMapEff[MAX_TEAMS], Float:fzMapAcc[MAX_TEAMS], Float:fzRndAcc[MAX_TEAMS]

    
// Calculate team stats
    
for (new iTeam 0iTeam MAX_TEAMSiTeam++)
    {
        
fzMapEff[iTeam] = effec(g_izTeamGameStats[iTeam])
        
fzMapAcc[iTeam] = accuracy(g_izTeamGameStats[iTeam])
        
fzRndAcc[iTeam] = accuracy(g_izTeamRndStats[iTeam])
    }

    
// Format game team stats, chat
    
format(g_sScoreMAX_BUFFER_LENGTH"TERRORIST %d / %0.2f%% %L / %0.2f%% %L  --  CT %d / %0.2f%% %L / %0.2f%% %L"g_izTeamScore[0], 
            
fzMapEff[0], LANG_SERVER"EFF"fzMapAcc[0], LANG_SERVER"ACC"g_izTeamScore[1], fzMapEff[1], LANG_SERVER"EFF"fzMapAcc[1], LANG_SERVER"ACC")
}

// Get and format total stats.
add_total_stats(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    
format(t_sTextMAX_TEXT_LENGTH"%L: %d %L / %d hs -- %d %L / %d %L^n"LANG_SERVER"TOTAL"g_izUserRndStats[0][STATS_KILLS], LANG_SERVER"KILL_S"
            
g_izUserRndStats[0][STATS_HS], g_izUserRndStats[0][STATS_HITS], LANG_SERVER"HITS"g_izUserRndStats[0][STATS_SHOTS], LANG_SERVER"SHOT_S")
    
add(sBufferMAX_BUFFER_LENGTHt_sText)
}

// Get and format a user's list of body hits from an attacker.
add_attacker_hits(idiAttackersBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
iFound 0
    
    
if (iAttacker && iAttacker != id)
    {
        new 
izStats[8], izBody[8], iLen

        izStats
[STATS_HITS] = 0
        get_user_astats
(idiAttackerizStatsizBody)

        if (
izStats[STATS_HITS])
        {
            
iFound 1
            iLen 
strlen(sBuffer)
            
get_user_name(iAttackert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
            
            
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%L:^n"id"HITS_YOU_IN"t_sName)
            
            for (new 
18i++)
            {
                if (!
izBody[i])
                    continue
                
                
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%L: %d^n"idBODY_PART[i], izBody[i])
            }
        }
    }
    
    return 
iFound
}

// Get and format killed stats: killer hp, ap, hits.
format_kill_ainfo(idiKillersBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
iFound 0
    
    
if (iKiller && iKiller != id)
    {
        new 
izStats[8], izBody[8]
        new 
iLen
        
        iFound 
1
        get_user_name
(iKillert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
        
izStats[STATS_HITS] = 0
        get_user_astats
(idiKillerizStatsizBodyt_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH)

        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L (%dhp, %dap) >>"id"KILLED_BY_WITH"t_sNamet_sWpndistance(g_izUserAttackerDistance[id]), 
                        
g_izKilled[id][KILLED_KILLER_HEALTH], g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ARMOUR])

        if (
izStats[STATS_HITS])
        {
            for (new 
18i++)
            {
                if (!
izBody[i])
                    continue
                
                
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen" %L: %d"idBODY_PART[i], izBody[i])
            }
        }
        else
            
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen" %L"id"NO_HITS")
    }
    else
        
format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L"id"YOU_NO_KILLER")
    
    return 
iFound
}

// Get and format killed stats: hits, damage on killer.
format_kill_vinfo(idiKillersBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
iFound 0
    
new izStats[8]
    new 
izBody[8]
    new 
iLen

    izStats
[STATS_HITS] = 0
    izStats
[STATS_DAMAGE] = 0
    get_user_vstats
(idiKillerizStatsizBody)

    if (
iKiller && iKiller != id)
    {
        
iFound 1
        get_user_name
(iKillert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L >>"id"YOU_HIT"t_sNameizStats[STATS_HITS], izStats[STATS_DAMAGE])
    }
    else
        
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%L >>"id"LAST_RES"izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_DAMAGE])

    if (
izStats[STATS_HITS])
    {
        for (new 
18i++)
        {
            if (!
izBody[i])
                continue
            
            
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen" %L: %d"idBODY_PART[i], izBody[i])
        }
    }
    else
        
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen" %L"id"NO_HITS")
    
    return 
iFound
}

// Get and format top 15.
format_top15(sBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
iMax get_statsnum()
    new 
izStats[8], izBody[8]
    new 
iLen 0

    
if (iMax 15)
        
iMax 15

    
new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lEff[16], lAcc[16]
    
    
format(lKills15"%L"LANG_SERVER"KILLS")
    
format(lDeaths15"%L"LANG_SERVER"DEATHS")
    
format(lHits15"%L"LANG_SERVER"HITS")
    
format(lShots15"%L"LANG_SERVER"SHOTS")
    
format(lEff15"%L"LANG_SERVER"EFF")
    
format(lAcc15"%L"LANG_SERVER"ACC")
    
    
ucfirst(lEff)
    
ucfirst(lAcc)

    
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%2s %-22.22s %6s %6s %6s %6s %4s %4s %4s^n""#""Nick"lKillslDeathslHitslShots"HS"lEfflAcc)
    
    for (new 
0iMax && MAX_BUFFER_LENGTH iLen 0i++)
    {
        
get_stats(iizStatsizBodyt_sNameMAX_NAME_LENGTH)
        
replace_all(t_sNameMAX_NAME_LENGTH"<""[")
        
replace_all(t_sNameMAX_NAME_LENGTH">""]")
        
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%2d %-22.22s %6d %6d %6d %6d %4d %3.0f%% %3.0f%%^n"1t_sNameizStats[STATS_KILLS], 
                        
izStats[STATS_DEATHS], izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_HS], effec(izStats), accuracy(izStats))
    }
}

// Get and format rank stats.
format_rankstats(idsBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1], iMyId 0)
{
    new 
izStats[8] = {0, ...}
    new 
izBody[8]
    new 
iRankPosiLen
    
new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lDamage[16], lEff[16], lAcc[16]
    
    
format(lKills15"%L"id"KILLS")
    
format(lDeaths15"%L"id"DEATHS")
    
format(lHits15"%L"id"HITS")
    
format(lShots15"%L"id"SHOTS")
    
format(lDamage15"%L"id"DAMAGE")
    
format(lEff15"%L"id"EFF")
    
format(lAcc15"%L"id"ACC")
    
    
ucfirst(lEff)
    
ucfirst(lAcc)
    
    
iRankPos get_user_stats(idizStatsizBody)
    
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%L %L^n^n"id, (!iMyId || iMyId == id) ? "YOUR" "PLAYERS"id"RANK_IS"iRankPosget_statsnum())
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%6s: %d  (%d with hs)^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %0.2f%%^n%6s: %0.2f%%^n^n"
                    
lKillsizStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HS], lDeathsizStats[STATS_DEATHS], lHitsizStats[STATS_HITS], lShotsizStats[STATS_SHOTS], 
                    
lDamageizStats[STATS_DAMAGE], lEffeffec(izStats), lAccaccuracy(izStats))
    
    new 
L_BODY_PART[8][32]
    
    for (new 
18i++)
    {
        
format(L_BODY_PART[i], 31"%L"idBODY_PART[i])
    }
    
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%10s:^n%10s: %d^n%10s: %d^n%10s: %d^n%10s: %d^n%10s: %d^n%10s: %d^n%10s: %d""HITS"
                    
L_BODY_PART[1], izBody[1], L_BODY_PART[2], izBody[2], L_BODY_PART[3], izBody[3], L_BODY_PART[4], izBody[4], L_BODY_PART[5], 
                    
izBody[5], L_BODY_PART[6], izBody[6], L_BODY_PART[7], izBody[7])
}

// Get and format stats.
format_stats(idsBuffer[MAX_BUFFER_LENGTH 1])
{
    new 
izStats[8] = {0, ...}
    new 
izBody[8]
    new 
iWeaponiLen
    
new lKills[16], lDeaths[16], lHits[16], lShots[16], lDamage[16], lEff[16], lAcc[16], lWeapon[16]
    
    
format(lKills15"%L"id"KILLS")
    
format(lDeaths15"%L"id"DEATHS")
    
format(lHits15"%L"id"HITS")
    
format(lShots15"%L"id"SHOTS")
    
format(lDamage15"%L"id"DAMAGE")
    
format(lEff15"%L"id"EFF")
    
format(lAcc15"%L"id"ACC")
    
format(lWeapon15"%L"id"WEAPON")
    
    
ucfirst(lEff)
    
ucfirst(lAcc)
    
    
get_user_wstats(id0izStatsizBody)
    
    
iLen format(sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"<body bgcolor=#000000><font color=#FFB000><pre>")
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%6s: %d  (%d with hs)^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %d^n%6s: %0.2f%%^n%6s: %0.2f%%^n^n"
                    
lKillsizStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HS], lDeathsizStats[STATS_DEATHS], lHitsizStats[STATS_HITS], lShotsizStats[STATS_SHOTS], 
                    
lDamageizStats[STATS_DAMAGE], lEffeffec(izStats), lAccaccuracy(izStats))
    
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%-12.12s  %6s  %6s  %6s  %6s  %6s  %4s^n"lWeaponlKillslDeathslHitslShotslDamagelAcc)
    
    for (
iWeapon 1iWeapon xmod_get_maxweapons() && MAX_BUFFER_LENGTH iLen iWeapon++)
    {
        if (
get_user_wstats(idiWeaponizStatsizBody))
        {
            
xmod_get_wpnname(iWeapont_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH)
            
iLen += format(sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%-12.12s  %6d  %6d  %6d  %6d  %6d  %3.0f%%^n"t_sWpnizStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_DEATHS], 
                            
izStats[STATS_HITS], izStats[STATS_SHOTS], izStats[STATS_DAMAGE], accuracy(izStats))
        }
    }
}

// Show round end stats. If gametime is zero then use default duration time. 
show_roundend_hudstats(idFloat:fGameTime)
{
    
// Bail out if there no HUD stats should be shown
    // for this player or end round stats not created.
    
if (!g_izStatsSwitch[id]) return
    if (!
g_sAwardAndScore[0]) return

    
// If round end timer is zero clear round end stats.
    
if (g_fShowStatsTime == 0.0)
    {
        
ClearSyncHud(idg_HudSync_EndRound)
#if defined STATSX_DEBUG
        
log_amx("Clear round end HUD stats for #%d"id)
#endif
    
}

    
// Set HUD-duration to default or remaining time.
    
new Float:fDuration
    
    
if (fGameTime == 0.0)
        
fDuration g_fHUDDuration
    
else
    {
        
fDuration g_fShowStatsTime g_fHUDDuration fGameTime
        
        
if (fDuration g_fFreezeTime g_fFreezeLimitTime)
            
fDuration g_fFreezeTime g_fFreezeLimitTime
    
}
    
    
// Show stats only if more time left than coded minimum.
    
if (fDuration >= HUD_MIN_DURATION)
    {
        
set_hudtype_endround(fDuration)
        
ShowSyncHudMsg(idg_HudSync_EndRound"%s"g_sAwardAndScore)
#if defined STATSX_DEBUG
        
log_amx("Show %1.2fs round end HUD stats for #%d"fDurationid)
#endif
    
}
}

// Show round end stats.
show_user_hudstats(idFloat:fGameTime)
{
    
// Bail out if there no HUD stats should be shown
    // for this player or user stats timer is zero.
    
if (!g_izStatsSwitch[id]) return
    if (
g_fzShowUserStatsTime[id] == 0.0) return

    
// Set HUD-duration to default or remaining time.
    
new Float:fDuration
    
    
if (fGameTime == 0.0)
        
fDuration g_fHUDDuration
    
else
    {
        
fDuration g_fzShowUserStatsTime[id] + g_fHUDDuration fGameTime
        
        
if (fDuration g_fFreezeTime g_fFreezeLimitTime)
            
fDuration g_fFreezeTime g_fFreezeLimitTime
    
}

    
// Show stats only if more time left than coded minimum.
    
if (fDuration >= HUD_MIN_DURATION)
    {
        if (
ShowKiller)
        {
            new 
iKiller
            
            iKiller 
g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]
            
get_kill_info(idiKillerg_sBuffer)
            
add_attacker_hits(idiKillerg_sBuffer)
            
set_hudtype_killer(fDuration)
            
show_hudmessage(id"%s"g_sBuffer)
#if defined STATSX_DEBUG
            
log_amx("Show %1.2fs %suser HUD k-stats for #%d"fDurationg_sBuffer[0] ? "" "no "id)
#endif
        
}
        
        if (
ShowVictims)
        {
            
get_victims(idg_sBuffer)
            
set_hudtype_victim(fDuration)
            
show_hudmessage(id"%s"g_sBuffer)
#if defined STATSX_DEBUG
            
log_amx("Show %1.2fs %suser HUD v-stats for #%d"fDurationg_sBuffer[0] ? "" "no "id)
#endif
        
}
        
        if (
ShowAttackers)
        {
            
get_attackers(idg_sBuffer)
            
set_hudtype_attacker(fDuration)
            
show_hudmessage(id"%s"g_sBuffer)
#if defined STATSX_DEBUG
            
log_amx("Show %1.2fs %suser HUD a-stats for #%d"fDurationg_sBuffer[0] ? "" "no "id)
#endif
        
}
    }
}

//------------------------------------------------------------
// Plugin commands
//------------------------------------------------------------

// Set or get plugin config flags.
public cmdPluginMode(idlevelcid)
{
    if (!
cmd_access(idlevelcid1)) 
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
    
if (read_argc() > 1)
        
read_argv(1g_sBufferMAX_BUFFER_LENGTH)
    else
        
g_sBuffer[0] = 0
    
    set_plugin_mode
(idg_sBuffer)
    
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

// Display MOTD stats.
public cmdStatsMe(id)
{
    if (!
SayStatsMe)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}

    
format_stats(idg_sBuffer)
    
get_user_name(idt_sNameMAX_NAME_LENGTH)
    
show_motd(idg_sBuffert_sName)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Display MOTD rank.
public cmdRankStats(id)
{
    if (!
SayRankStats)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    
format_rankstats(idg_sBuffer)
    
get_user_name(idt_sNameMAX_NAME_LENGTH)
    
show_motd(idg_sBuffert_sName)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Display MOTD top15 ranked.
public cmdTop15(id)
{
    if (!
SayTop15)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    
get_stats_sql_thread(id,0,15,"format_top15_thread")
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
format_top15_thread(id)
{
    
format_top15(g_sBuffer)
    
show_motd(idg_sBuffer"Top 15")
}

// Display killer information.
public cmdHp(id)
{
    if (!
SayHP)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    new 
iKiller g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]
    
    
format_kill_ainfo(idiKillerg_sBuffer)
    
client_print(idprint_chat"* %s"g_sBuffer)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Display user stats.
public cmdMe(id)
{
    if (!
SayMe)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    
format_kill_vinfo(id0g_sBuffer)
    
client_print(idprint_chat"* %s"g_sBuffer)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Display user rank
public cmdRank(id)
{
    if (!
SayRank)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}

    new 
izStats[8], izBody[8]
    new 
iRankPosiRankMax
    
new Float:fEffFloat:fAcc
    
    iRankPos 
get_user_stats(idizStatsizBody)
    
iRankMax get_statsnum()
    
    
fEff effec(izStats)
    
fAcc accuracy(izStats)
    
    
client_print(idprint_chat"* %L"id"YOUR_RANK_IS"iRankPosiRankMaxizStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HITS], fEfffAcc)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Report user weapon status to team.
public cmdReport(id)
{
    if (!
SayReport)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    new 
iWeaponiClipiAmmoiHealthiArmor
    
    iWeapon 
get_user_weapon(idiClipiAmmo
    
    if (
iWeapon != 0)
        
xmod_get_wpnname(iWeapont_sWpnMAX_WEAPON_LENGTH)
    
    
iHealth get_user_health(id
    
iArmor get_user_armor(id)
    
    new 
lWeapon[16]
    
    
format(lWeapon15"%L"id"WEAPON")
    
strtolower(lWeapon)
    
    if (
iClip >= 0)
    {
        
format(g_sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%s: %s, %L: %d/%d, %L: %d, %L: %d"lWeapont_sWpnLANG_SERVER"AMMO"iClipiAmmoLANG_SERVER"HEALTH"iHealthLANG_SERVER"ARMOR"iArmor
    }
    else
        
format(g_sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"%s: %s, %L: %d, %L: %d"lWeapont_sWpn[7], LANG_SERVER"HEALTH"iHealthLANG_SERVER"ARMOR"iArmor
    
    
engclient_cmd(id"say_team"g_sBuffer)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE


// Display team map score
public cmdScore(id)
{
    if (!
SayScore)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    
client_print(idprint_chat"%L: %s"id"GAME_SCORE"g_sScore)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Client switch to enable or disable stats announcements.
public cmdSwitch(id)
{
    
g_izStatsSwitch[id] = (g_izStatsSwitch[id]) ? : -
    num_to_str
(g_izStatsSwitch[id], t_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
    
client_cmd(id"setinfo _amxstatsx %s"t_sText)
    
    new 
lEnDis[32]
    
    
format(lEnDis31"%L"idg_izStatsSwitch[id] ? "ENABLED" "DISABLED")
    
client_print(idprint_chat"* %L"id"STATS_ANNOUNCE"lEnDis)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Player stats menu.
public cmdStats(id)
{
    if (!
SayStatsAll)
    {
        
client_print(idprint_chat"%L"id"DISABLED_MSG")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    
showStatsMenu(idg_izUserMenuPosition[id] = 0)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

//--------------------------------
// Menu
//--------------------------------

public actionStatsMenu(idkey)
{
    switch (
key)
    {
        
// Key '1' to '7', execute action on this option
        
case 0..6:
        {
            new 
iOptioniIndex
            iOption 
= (g_izUserMenuPosition[id] * PPL_MENU_OPTIONS) + key
            
            
if (iOption >= && iOption 32)
            {
                
iIndex g_izUserMenuPlayers[id][iOption]
            
                if (
is_user_connected(iIndex))
                {
                    switch (
g_izUserMenuAction[id])
                    {
                        case 
0format_stats(iIndexg_sBuffer)
                        case 
1format_rankstats(iIndexg_sBufferid)
                        default: 
g_sBuffer[0] = 0
                    
}
                    
                    if (
g_sBuffer[0])
                    {
                        
get_user_name(iIndext_sNameMAX_NAME_LENGTH)
                        
show_motd(idg_sBuffert_sName)
                    }
                }
            }
            
            
showStatsMenu(idg_izUserMenuPosition[id])
        }
        
// Key '8', change action
        
case 7:
        {
            
g_izUserMenuAction[id]++
            
            if (
g_izUserMenuAction[id] >= MAX_PPL_MENU_ACTIONS)
                
g_izUserMenuAction[id] = 0
            
            showStatsMenu
(idg_izUserMenuPosition[id])
        }
        
// Key '9', select next page of options
        
case 8showStatsMenu(id, ++g_izUserMenuPosition[id])
        
// Key '10', cancel or go back to previous menu
        
case 9:
        {
            if (
g_izUserMenuPosition[id] > 0)
                
showStatsMenu(id, --g_izUserMenuPosition[id])
        }
    }
    
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

new 
g_izUserMenuActionText[MAX_PPL_MENU_ACTIONS][] = {"Show stats""Show rank stats"}

showStatsMenu(idiMenuPos)
{
    new 
iLeniKeyMaskiPlayers
    
new iUserIndexiMenuPosMaxiMenuOptioniMenuOptionMax
    
    get_players
(g_izUserMenuPlayers[id], iPlayers)
    
iMenuPosMax = ((iPlayers 1) / PPL_MENU_OPTIONS) + 1
    
    
// If menu pos does not excist use last menu (if players has left)
    
if (iMenuPos >= iMenuPosMax)
        
iMenuPos iMenuPosMax 1

    iUserIndex 
iMenuPos PPL_MENU_OPTIONS
    iLen 
format(g_sBufferMAX_BUFFER_LENGTH"\y%L\R%d/%d^n\w^n"id"SERVER_STATS"iMenuPos 1iMenuPosMax)
    
iMenuOptionMax iPlayers iUserIndex
    
    
if (iMenuOptionMax PPL_MENU_OPTIONS
        
iMenuOptionMax PPL_MENU_OPTIONS
    
    
for (iMenuOption 0iMenuOption iMenuOptionMaxiMenuOption++)
    {
        
get_user_name(g_izUserMenuPlayers[id][iUserIndex++], t_sNameMAX_NAME_LENGTH)
        
iKeyMask |= (1<<iMenuOption)
        
iLen += format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"%d. %s^n\w"iMenuOption 1t_sName)
    }
    
    
iKeyMask |= MENU_KEY_8|MENU_KEY_0
    iLen 
+= format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"^n8. %s^n\w"g_izUserMenuActionText[g_izUserMenuAction[id]])
    
    if (
iPlayers iUserIndex)
    {
        
iLen += format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"^n9. %L..."id"MORE")
        
iKeyMask |= MENU_KEY_9
    
}
    
    if (
iMenuPos 0)
        
iLen += format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"^n0. %L"id"BACK")
    else
        
iLen += format(g_sBuffer[iLen], MAX_BUFFER_LENGTH iLen"^n0. %L"id"EXIT")
    
    
show_menu(idiKeyMaskg_sBuffer, -1"Server Stats")
    
    return 
PLUGIN_HANDLED
}

//------------------------------------------------------------
// Plugin events
//------------------------------------------------------------

// Reset game stats on game start and restart.
public eventStartGame()
{
    
read_data(2t_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
    
    if (
t_sText[6] == 'w')
    {
        
read_data(3t_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
        
g_fStartGame get_gametime() + float(str_to_num(t_sText))
    }
    else
        
g_fStartGame get_gametime()
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Round start
public eventStartRound()
{
    new 
iTeamidi
    
    
new Float:roundtime get_cvar_float("mp_roundtime");
    if (
read_data(1) >= floatround(roundtime 60.0,floatround_floor) || (roundtime == 2.3 && read_data(1) == 137)) // these round too weird for it to work through pawn, have to add an exception for it
    
{
#if defined STATSX_DEBUG
        
log_amx("Reset round stats")
#endif
        
        // Reset game stats on game start and restart.
        
if (g_fStartGame 0.0 && g_fStartGame <= get_gametime())
        {
#if defined STATSX_DEBUG
            
log_amx("Reset game stats")
#endif
            
g_fStartGame 0.0

            
// Clear team and game stats.
            
for (iTeam 0iTeam MAX_TEAMSiTeam++)
            {
                
g_izTeamEventScore[iTeam] = 0
                
                
for (08i++)
                    
g_izTeamGameStats[iTeam][i] = 0
            
}

            
// Clear game stats, incl '0' that is sum of all users.
            
for (id 0id MAX_PLAYERSid++)
            {
                for (
08i++)
                    
g_izUserGameStats[id][i] = 0
            
}
        }

        
// Update team score with "TeamScore" event values and
        // clear team round stats.
        
for (iTeam 0iTeam MAX_TEAMSiTeam++)
        {
            
g_izTeamScore[iTeam] = g_izTeamEventScore[iTeam]
            
            for (
08i++)
                
g_izTeamRndStats[iTeam][i] = 0
        
}

        
// Clear user round stats, incl '0' that is sum of all users.
        
for (id 0id MAX_PLAYERSid++)
        {
            
g_izUserRndName[id][0] = 0
            
            
for (08i++)
                
g_izUserRndStats[id][i] = 0
            
            g_fzShowUserStatsTime
[id] = 0.0
        
}

        
// Allow end round stats and reset end round triggered indicator.
        
g_iRoundEndTriggered 0
        g_iRoundEndProcessed 
0
        g_fShowStatsTime 
0.0

        
// Update local configuration vars with value in cvars.
        
get_config_cvars()
    }

    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Reset killer info on round restart.
public eventResetHud(id)
{
    new 
args[1]
    
args[0] = id
    
    
if (g_iPluginMode MODE_HUD_DELAY)
        
set_task(0.01"delay_resethud"200 idargs1)
    else
        
delay_resethud(args)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
delay_resethud(args[])
{
    new 
id args[0]
    new 
Float:fGameTime

    
// Show user and score round stats after HUD-reset
#if defined STATSX_DEBUG
    
log_amx("Reset HUD for #%d"id)
#endif
    
fGameTime get_gametime()
    
show_user_hudstats(idfGameTime)
    
show_roundend_hudstats(idfGameTime)

    
// Reset round stats
    
g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID] = 0
    g_izKilled
[id][KILLED_KILLER_STATSFIX] = 0
    g_izShowStatsFlags
[id] = -1        // Initialize flags
    
g_fzShowUserStatsTime[id] = 0.0
    g_izUserAttackerDistance
[id] = 0
    
    
for (new 0MAX_PLAYERSi++)
        
g_izUserVictimDistance[id][i] = 0
    
    
return PLUGIN_CONTINUE
}

// Save killer info on death.
public client_death(killervictimwpnindexhitplaceTK)
{
    
// Bail out if no killer.
    
if (!killer)
        return 
PLUGIN_CONTINUE

    
if (killer != victim)
    {
        new 
iaVOrigin[3], iaKOrigin[3]
        new 
iDistance
        
        get_user_origin
(victimiaVOrigin)
        
get_user_origin(killeriaKOrigin)
        
        
g_izKilled[victim][KILLED_KILLER_ID] = killer
        g_izKilled
[victim][KILLED_KILLER_HEALTH] = get_user_health(killer)
        
g_izKilled[victim][KILLED_KILLER_ARMOUR] = get_user_armor(killer)
        
g_izKilled[victim][KILLED_KILLER_STATSFIX] = 0

        iDistance 
get_distance(iaVOriginiaKOrigin)
        
g_izUserAttackerDistance[victim] = iDistance
        g_izUserVictimDistance
[killer][victim] = iDistance
    
}
    
    
g_izKilled[victim][KILLED_TEAM] = get_user_team(victim)
    
g_izKilled[victim][KILLED_KILLER_STATSFIX] = 1

    
// Display kill stats for the player if round
    // end stats was not processed.
    
if (!g_iRoundEndProcessed)
        
kill_stats(victim)

    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

// Display hudmessage stats on death.
// This will also update all round and game stats.
// Must be called at least once per round.
kill_stats(id)
{
    
// Bail out if user stats timer is non-zero, 
    // ie function already called.
    
if (g_fzShowUserStatsTime[id] > 0.0)
    {
        return
    }
        
    new 
team get_user_team(id)
    if (
team || team 2)
    {
        return
    }

    
// Flag kill stats displayed for this player.
    
g_fzShowUserStatsTime[id] = get_gametime()

    
// Add user death stats to user round stats
    
new izStats[8], izBody[8]
    new 
iTeami
    
new iKiller

    iKiller 
g_izKilled[id][KILLED_KILLER_ID]

    
// Get user's team (if dead use the saved team)
    
if (iKiller)
        
iTeam g_izKilled[id][KILLED_TEAM] - 1
    
else
        
iTeam get_user_team(id) - 1

    get_user_name
(idg_izUserRndName[id], MAX_NAME_LENGTH)

    if (
get_user_rstats(idizStatsizBody))
    {
        
// Update user's team round stats
        
if (iTeam >= && iTeam MAX_TEAMS)
        {
            for (
08i++)
            {
                
g_izTeamRndStats[iTeam][i] += izStats[i]
                
g_izTeamGameStats[iTeam][i] += izStats[i]
                
g_izUserRndStats[0][i] += izStats[i]
                
g_izUserGameStats[0][i] += izStats[i]
            }
        }

        
// Update user's round stats
        
if (g_izUserUserID[id] == get_user_userid(id))
        {
            for (
08i++)
            {
                
g_izUserRndStats[id][i] += izStats[i]
                
g_izUserGameStats[id][i] += izStats[i]
            }
        } else {
            
g_izUserUserID[id] = get_user_userid(id)
            
            for (
08i++)
            {
                
g_izUserRndStats[id][i] = izStats[i]
                
g_izUserGameStats[id][i] = izStats[i]
            }
        }

    }    
// endif (get_user_rstats())

    // Report stats in the chat section, if player is killed.
    
if (KillerChat && iKiller && iKiller != id)
    {
        if (
format_kill_ainfo(idiKillerg_sBuffer))
        {
            
client_print(idprint_chat"* %s"g_sBuffer)
            
format_kill_vinfo(idiKillerg_sBuffer)
        }
        
        
client_print(idprint_chat"* %s"g_sBuffer)
    }

    
// Display player stats info.
#if defined STATSX_DEBUG
    
log_amx("Kill stats for #%d"id)
#endif
    
show_user_hudstats(id0.0)
}

public 
eventEndRound()
{
    
// Update local configuration vars with value in cvars.
    
get_config_cvars()

    
// If first end round event in the round, calculate team score.
    
if (!g_iRoundEndTriggered)
    {
        
read_data(2t_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
        
        if (
t_sText[7] == 't')            // Terrorist wins
            
g_izTeamScore[0]++
        else if (
t_sText[7] == 'c')        // CT wins
            
g_izTeamScore[1]++
    }

    
set_task(0.3"ERTask"997)
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
ERTask()
{
    
// Flag round end triggered.
    
g_iRoundEndTriggered 1

    
// Display round end stats to all players.
    
endround_stats()
}

endround_stats()
{
    
// Bail out if end round stats has already been processed
    // or round end not triggered.
    
if (g_iRoundEndProcessed || !g_iRoundEndTriggered)
        return

    new 
iaPlayers[32], iPlayeriPlayersid

    get_players
(iaPlayersiPlayers)

    
// Display attacker & victim list for all living players.
    // This will also update all round and game stats for all players
    // not killed.
#if defined STATSX_DEBUG
    
log_amx("End round stats")
#endif
    
    
for (iPlayer 0iPlayer iPlayersiPlayer++)
    {
        
id iaPlayers[iPlayer]
        
        if (
g_fzShowUserStatsTime[id] == 0.0)
        {
            
kill_stats(id)
        }
    }

    
g_sAwardAndScore[0] = 0

    
// Create round awards.
    
if (ShowMostDisruptive)
        
add_most_disruptive(g_sAwardAndScore)
    if (
ShowBestScore)
        
add_best_score(g_sAwardAndScore)

    
// Create round score. 
    // Compensate HUD message if awards are disabled.
    
if (ShowTeamScore || ShowTotalStats)
    {
        if (
ShowMostDisruptive && ShowBestScore)
            
add(g_sAwardAndScoreMAX_BUFFER_LENGTH"^n^n")
        else if (
ShowMostDisruptive || ShowBestScore)
            
add(g_sAwardAndScoreMAX_BUFFER_LENGTH"^n^n^n^n")
        else
            
add(g_sAwardAndScoreMAX_BUFFER_LENGTH"^n^n^n^n^n^n")

        if (
ShowTeamScore)
            
add_team_score(g_sAwardAndScore)
        
        if (
ShowTotalStats)
            
add_total_stats(g_sAwardAndScore)
    }

    
save_team_chatscore()

    
// Get and save round end stats time.
    
g_fShowStatsTime get_gametime()

    
// Display round end stats to all players.
    
for (iPlayer 0iPlayer iPlayersiPlayer++)
    {
        
id iaPlayers[iPlayer]
        
show_roundend_hudstats(id0.0)
    }

    
// Flag round end processed.
    
g_iRoundEndProcessed 1
}

public 
eventTeamScore()
{
    new 
sTeamID[1], iTeamScore
    read_data
(1sTeamID1)
    
iTeamScore read_data(2)
    
g_izTeamEventScore[(sTeamID[0] == 'C') ? 0] = iTeamScore
    
    
return PLUGIN_CONTINUE
}

public 
eventIntermission()
{
    if (
EndPlayer || EndTop15)
        
set_task(1.0"end_game_stats"900)
}

public 
end_game_stats()
{
    new 
iaPlayers[32], iPlayeriPlayersid

    
if (EndPlayer)
    {
        
get_players(iaPlayersiPlayers)
        
        for (
iPlayer 0iPlayer iPlayersiPlayer++)
        {
            
id iaPlayers[iPlayer]
            
            if (!
g_izStatsSwitch[id])
                continue    
// Do not show any stats
            
            
cmdStatsMe(iaPlayers[iPlayer])
        }
    }
    else if (
EndTop15)
    {
        
get_players(iaPlayersiPlayers)
        
format_top15(g_sBuffer)
        
        for (
iPlayer 0iPlayer iPlayersiPlayer++)
        {
            
id iaPlayers[iPlayer]
            
            if (!
g_izStatsSwitch[id])
                continue    
// Do not show any stats
            
            
show_motd(iaPlayers[iPlayer], g_sBuffer"Top 15")
        }
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
eventSpecMode(id)
{
    new 
sData[12]
    
read_data(2sData11)
    
g_izSpecMode[id] = (sData[10] == '2')
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE


public 
eventShowRank(id)
{
    if (
SpecRankInfo && g_izSpecMode[id])
    {
        new 
iPlayer read_data(2)
        
        if (
is_user_connected(iPlayer))
        {
            new 
izStats[8], izBody[8]
            new 
iRankPosiRankMax
            
            get_user_name
(iPlayert_sNameMAX_NAME_LENGTH)
            
            
iRankPos get_user_stats(iPlayerizStatsizBody)
            
iRankMax get_statsnum()
            
            
set_hudtype_specmode()
            
ShowSyncHudMsg(idg_HudSync_SpecInfo"%L"id"X_RANK_IS"t_sNameiRankPosiRankMax)
        }
    }
    
    return 
PLUGIN_CONTINUE
}

public 
client_connect(id)
{
    if (
ShowStats)
    {
        
get_user_info(id"_amxstatsx"t_sTextMAX_TEXT_LENGTH)
        
g_izStatsSwitch[id] = (t_sText[0]) ? str_to_num(t_sText) : -1
    
}
    else
        
g_izStatsSwitch[id] = 0

    g_izKilled
[id][KILLED_KILLER_ID] = 0
    g_izKilled
[id][KILLED_KILLER_STATSFIX] = 0
    g_izShowStatsFlags
[id] = 0        // Clear all flags
    
g_fzShowUserStatsTime[id] = 0.0

    
return PLUGIN_CONTINUE
}

 


но вод до конца разобраться не могу подскажите плиз
Аватара пользователя
pro100-bad
 
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 06 янв 2018, 17:07
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Опыт программирования: Меньше недели
Языки программирования: C++
Php
CSS
HTML

Re: Статистика считается только для вип с флагом т

Сообщение obey98 » 06 ноя 2018, 12:46

немного не понял, что хочешь
если вип убил обычного игрока, то ему плюсуем киллы?

проверка должна быть с индексом убийцы
например

Код: Выделить всё
if(get_user_flags(killer) & ADMIN_LEVEL_H) {
// Убийца с флагом 't' убил игрока
// Здесь плюсуешь убийство


И тут не понял если вип игрок убил вип игрока???

Код: Выделить всё
if((get_user_flags(killer) & ADMIN_LEVEL_H) && get_user_flags(victim) & ADMIN_LEVEL_H) {
// Тут убийца с флагом 't' убил игрока с флагом 't'
// Здесь плюсуешь убийство
}
 

В других моментах убери где ведется подсчет убийств в функции, чтоб для обычных не считало
Вроде так
Аватара пользователя
obey98
 
Сообщения: 52
Зарегистрирован: 16 июл 2014, 17:55
Благодарил (а): 42 раз.
Поблагодарили: 2 раз.
Опыт программирования: Меньше недели
Языки программирования: Counter-Strike 1.6

Re: Статистика считается только для вип с флагом т

Сообщение pro100-bad » 06 ноя 2018, 18:03

спс разобрался
Аватара пользователя
pro100-bad
 
Сообщения: 30
Зарегистрирован: 06 янв 2018, 17:07
Благодарил (а): 1 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Опыт программирования: Меньше недели
Языки программирования: C++
Php
CSS
HTML


Вернуться в Скриптинг

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: Bing [Bot], Yandex [Bot] и гости: 6