Scripting help for english speaking users. While not very active, you still have a chance to get help here.
Правила форума
We cannot maintain english version version of our forum rules, but shortly (it's simple) - Don't be a dick. If you really want to know our rules you should check appropriate thread.
lisa » 24 сен 2018, 05:10
hii every body
i have question regarading moving a vector or any beam entites in horizonatal direction means a vector from a origin should move to left with some angle and than return to origin and then move to left with some angle and again return to origin and all this should done with respect to gametime (getgamtime code)
-

lisa
-
- Сообщения: 14
- Зарегистрирован: 16 апр 2018, 08:59
- Благодарил (а): 0 раз.
- Поблагодарили: 0 раз.
- Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead
Juice » 01 окт 2018, 01:39
-

Juice
-
- Сообщения: 35
- Зарегистрирован: 13 дек 2009, 14:30
- Откуда: Санкт-Петербург
- Благодарил (а): 1 раз.
- Поблагодарили: 9 раз.
- Опыт программирования: Больше трех лет
Вернуться в Scripting
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1