Русское сообщество по скриптингу

Bug Zombie

Scripting help for english speaking users. While not very active, you still have a chance to get help here.
Правила форума
We cannot maintain english version version of our forum rules, but shortly (it's simple) - Don't be a dick. If you really want to know our rules you should check appropriate thread.

Bug Zombie

Сообщение browey » 06 дек 2023, 17:56

The weapon is bugged with the left example and left code, I don't know how to solve it

Код: Выделить всё
// Ham Weapon Deploy Forward
public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
    set_task(0.01, "Item_Deploy_Post", weapon_ent + 50000);
}

public Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
    weapon_ent -= 50000;
    if (!is_valid_ent(weapon_ent))
        return;
    
    
// Get weapon's owner
    static owner; owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
    
    
// Valid owner?
    if (!pev_valid(owner)) return;
    
    
// Get weapon's id
    static weaponid; weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
    
    
// Store current weapon's id for reference
    g_currentweapon[owner] = weaponid
    
    g_categorypro
[owner] = g_categoryice[owner] = g_categoryfire[owner] = g_categorygolden[owner] = g_CategoryPlasmatic[owner] = false;
    
    new iImpulse 
= pev(weapon_ent, pev_impulse);
    switch (iImpulse)
    {
        case 10000:
        {
            g_categorypro[owner] = true;
        }
        case 11000:
        {
            g_categoryice[owner] = true;
        }
        case 12000:
        {
            g_categoryfire[owner] = true;
        }
        case 13000:
        {
            g_categorygolden[owner] = true;
        }
        case 14000:
        {
            g_CategoryPlasmatic[owner] = true;
        }
    }
    
    
// Replace weapon models with custom ones
    replace_weapon_models(owner, weaponid)
    
    
// Zombie not holding an allowed weapon for some reason
    if (g_class[owner] >= ZOMBIE && !((1<<weaponid) & ZOMBIE_ALLOWED_WEAPONS_BITSUM))
    {
        // Switch to knife
        g_currentweapon[owner] = CSW_KNIFE
        engclient_cmd
(owner, "weapon_knife")
    }
}

Аватара пользователя
browey
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 авг 2021, 17:09
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead

Re: Bug Zombie

Сообщение Fedcomp » 10 дек 2023, 12:41

Please add details. What is bugged? what is not working and how should it work? what have you tried?
Не помогаю в ЛС - есть форум.
Плагины тоже не пишу, на форуме достаточно хороших скриптеров.


"я ставлю зависимости потому что мне приятно" - subb98 @ 2017
Аватара пользователя
Fedcomp
Администратор
 
Сообщения: 4944
Зарегистрирован: 28 авг 2009, 20:47
Благодарил (а): 816 раз.
Поблагодарили: 1319 раз.
Языки программирования: =>
pawn / php / python / ruby
javascript / rust

Re: Bug Zombie

Сообщение browey » 17 дек 2023, 19:27

Аватара пользователя
browey
 
Сообщения: 2
Зарегистрирован: 14 авг 2021, 17:09
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead


Вернуться в Scripting

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 1