Русское сообщество по скриптингу

Не могут зайти steam игроки на сервер.

Все, что касается игр на движке GoldSrc (Half-Life, Counter-Strike 1.6 и т.д.).
Правила форума
1. Запрещено материться и оскорблять других участников форума.
2. Запрещен флуд, оффтоп, дабл постинг во всех разделах форума, кроме раздела "Болтовня".
3. Запрещено взламывать сайт/форум или наносить любой вред проекту.
4. Запрещено рекламировать другие ресурсы.
5. Запрещено создавать темы без информативного названия. Название темы должно отображать ее смысл.

Не могут зайти steam игроки на сервер.

Сообщение nevzorov77 » 02 ноя 2018, 19:14

Здравствуйте , у меня возникла такая проблема на сервере ... не могут зайти стим игроки , а точнее могут , но не все ...доходит загрузка до motd и все..
выключал meta list
выключал плагины ... не помогает ... в чем может быть проблема??

Добавлено спустя 4 минуты 40 секунд:
Код: Выделить всё
83.222.97.158:27015


Если кто может проверить , это не реклама !

Добавлено спустя 6 минут 54 секунды:
Код: Выделить всё
"***Shaman***   | 34 rus |<71><STEAM_0:1:97714887><>" connected, address "188.233.108.64:41149"
World triggered "Round_Start"
"***Shaman***   | 34 rus |<71><STEAM_0:1:97714887><>"
 STEAM USERID validated
"Кана<72><STEAM_0:0:22894498><>" connected, address "2.135.17.63:27005"
Dropped Кана from server
Reason
:  Client sent 'drop'
Dropped ***Shaman***   | 34 rus | from server
Reason
:  Client sent 'drop'
"wh?<73><STEAM_0:0:37626405><>"
 connected, address "5.44.170.142:27005"
Dropped wh? from server
Reason
:  Client sent 'drop'
Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "0") ("2")
World triggered "Round_End"
"x_tri3i<74><STEAM_0:1:175213885><>"
 connected, address "92.101.84.186:27005"
"x_tri3i<74><STEAM_0:1:175213885><>"
 STEAM USERID validated
World triggered 
"Round_Start"
Dropped x_tri3i from server
Reason
:  Client sent 'drop'
92.101.84.186:27005:reconnect
"x_tri3i<75><STEAM_0:1:175213885><>" connected, address "92.101.84.186:27005"
"x_tri3i<75><STEAM_0:1:175213885><>"
 STEAM USERID validated
Dropped x_tri3i from server
Reason
:  Client sent 'drop'
"90-e*<76><STEAM_0:1:39255550><>"
 connected, address "176.49.18.66:27005"
"90-e*<76><STEAM_0:1:39255550><>"
 STEAM USERID validated
Dropped 90
-e* from server
Reason
:  Client sent 'drop'
"RENA2212<77><STEAM_0:0:166424989><>"
 connected, address "92.113.177.129:27005"
Dropped RENA2212 from server
Reason
:  Client sent 'drop'
"Chan<78><STEAM_0:1:436467659><>"
 connected, address "217.23.186.41:8105"
"Chan<78><STEAM_0:1:436467659><>"
 STEAM USERID validated
Dropped Chan from server
Reason
:  Client sent 'drop'
Team "CT" triggered "Target_Saved" (CT "0") ("2")
World triggered "Round_End"
World triggered "Round_Start"
"coks-72<79><STEAM_0:0:204023923><>"
 connected, address "188.186.184.28:27005"
"coks-72<79><STEAM_0:0:204023923><>"
 STEAM USERID validated
"Player<80><STEAM_0:1:92514140><>" connected, address "212.107.227.138:27005"
"Player<80><STEAM_0:1:92514140><>"
 STEAM USERID validated
Ignoring custom decal from coks
-72
"coks-72<79><STEAM_0:0:204023923><>" entered the game
Dropped Player from server
Reason
:  Client sent 'drop'
[VTC] Client coks-72 with new codec connected
"coks-72<79><STEAM_0:0:204023923><>" disconnected
World triggered 
"Round_Draw" (CT "0") ("2")
World triggered "Round_End"
Dropped coks-72 from server
Reason
:  Client sent 'drop'
World triggered "Round_Start"
188.186.184.28:27005:reconnect
"coks-72<81><STEAM_0:0:204023923><>" connected, address "188.186.184.28:27005"
"coks-72<81><STEAM_0:0:204023923><>"
 STEAM USERID validated
Dropped coks
-72 from server
Reason
:  Client sent 'drop'


Добавлено спустя 52 минуты 32 секунды:
Код: Выделить всё
# ========================================================
#         REUNION CONFIGURATION
# ========================================================

#
# General rule for modifying this file:
#    DONT CHANGE ANYTHING IF YOU DONT KNOW WHAT IT MEANS!
#


# ========================================================
#         AUTHID MANAGEMENT
# ========================================================

# ClientID types (for cid_* options)
#  1: Real (or generated by HW) steam (STEAM_xx:xx:xx)
#  2: Real (or generated by HW) valve (VALVE_xx:xx:xx)
#  3: STEAM_ by IP
#  4: VALVE_ by IP
#  5: Deprecated - client will be rejected
#  6: reserved for future use
#  7: HLTV
#  8: STEAM_ID_LAN
#  9: STEAM_ID_PENDING
#  10: VALVE_ID_LAN
#  11: VALVE_ID_PENDING
#  12: STEAM_666:88:666

# Use these options to set authid's for clients

### AUTH CONTROL ###

# For Legit Steam clients (default is real STEAM_xx:xx:xx [1])
cid_Steam 1

# Client recognized as pending when they sucessfully authorized, but did not get steam id
# REMARK: Actually, it got steamid, but it is useless (STEAM_0:0:0 for example)
# default is Deprecated [5]
cid_SteamPending 5

# for HLTV (default is Deprecated [5])
cid_HLTV 5

# for p.47 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam47 5

# for p.48 clients that do not support unique id generation (default is Deprecated [5])
cid_NoSteam48 5

# For players having revEmu ( >= 9.74) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu 1

# For players having RevEmu 2013 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_RevEmu2013 1

# For players having SteamClient 2009 / revEmu > 9.82 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SC2009 1

# For players having old revEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_OldRevEmu 1

# For players having hCupa's SteamEmu on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SteamEmu 1

# For players having AVSMP (Cracked Steam) on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_AVSMP 1

# For SETTI ServerScanner
# default is STEAM_xx:xx:xx generated by IP [3]
cid_Setti 3

# For SXEI Clients
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SXEI 1

# For players having SmartSteamEmu > 1.2.4 on client-side:
# default is real STEAM_xx:xx:xx [1]
cid_SSE3 1


### AUTH SETTINGS ###

# Authorization protocols version. All steamdid's of non-steams players will be changed in common with this value.
#    1: DProto (deprecated)
#    2: Reunion 2015-2018
#    3: Reunion new (recommended)
AuthVersion 2

# SteamIdHashSalt (string)
# Salt string for SteamIDs hashing. Irreversibly changes SteamIDs. Prevents SteamID stealing.
# Should be more than 16 chars length. If string is empty, hashing is not applied (AuthVersion < 3) or Reunion init will be failed (AuthVersion >= 3).
SteamIdHashSalt 

# SC2009_RevCompatMode (0 / 1)
# Enable fix to make steamids generated for SC2009 compatible with revEmu. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 1
SC2009_RevCompatMode 1

# EnableSXEIdGeneration (0 / 1)
# Turns on steamid generation based on info sent by sXeI client
# Enable this ONLY if you have sXeI server installed!
# Default: 0
EnableSXEIdGeneration 0

# EnableGenPrefix2 (0 / 1)
# Enable second prefix (STEAM_*:0/1:****) for generated authids. Reduces chance of authid collisions. Works only with configured SteamIdHashSalt. Can't be disabled with AuthVersion >= 3.
# Default: 0
EnableGenPrefix2 0

# HLTVExcept_IP (ip addr)
# HLTV from this IP will be able to join the server even if cid_HLTV is set to 5 (deprecated)
HLTVExcept_IP 127.0.0.1


### AUTHID PREFIXES ###

# This config section will be ignored when AuthVersion > 2.

# IPGen_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by IP
IPGen_Prefix1 0

# IPGen_Prefix2 (int)
# STEAM_a:b:c
# second prefix (b) for authids generated by IP
IPGen_Prefix2 4

# Native_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by native auth method (Steam)
Native_Prefix1 0;

# RevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu
RevEmu_Prefix1 1;

# RevEmu2013_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by RevEmu2013
RevEmu2013_Prefix1 1;

# SC2009_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by Steamclient 2009
SC2009_Prefix1 1;

# OldRevEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by old RevEmu
OldRevEmu_Prefix1 2;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids generated by SteamEmu
SteamEmu_Prefix1 3;

# SteamEmu_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for AVSMP Clients (Cracked steam)
AVSMP_Prefix1 4;

# Setti_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for Setti server scanner
Setti_Prefix1 5;

# SXEI_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for sXeI clients
SXEI_Prefix1 6;

# SSE3_Prefix1 (int)
# STEAM_a:b:c
# first prefix (a) for authids assigned for SSE3
SSE3_Prefix1 7;

# Note that banid will use steamid WITHOUT any prefixes!



# ========================================================
#         SERVER QUERIES MANAGEMENT
# ========================================================

# ServerInfoAnswerType (0/1/2)
# Sets server answer type for query requests
#   0 = New style (Steam) (recommended)
#   1 = Old Style (GoldSource Engine)
#   2 = Hybrid mode - Server is visible anywhere, but there are 3 packets generated for every serverinfo request
# Default: 0
ServerInfoAnswerType 0

# FixBuggedQuery (0 / 1)
# Enable fix for clients with bugged serverbrowser. Prevents hanging on connect.
# Default: 1
FixBuggedQuery 1

# EnableQueryLimiter (0 / 1)
# Enable ratelimit for server queries (TSource, players, etc). You can use 0 if external protection solutions used.
# Default: 1
EnableQueryLimiter 0

# QueryRateLimit (128/2048)
# Global rate limit for server queries in packets/sec.
# Default: 256
QueryRateLimit 256

# QueryFloodBanTime (0 - 60).
# Ban time in minutes for server query flooding. Use 0 to disable bans (block only).
# Default: 10
QueryFloodBanTime 10

# LogAttacks (0 / 1)
# Log attacks to reunion_attacks.log
# Default: 1
LogAttacks 1

# AllowSplitPackets (0 / 1)
# Allow splitting of outgoing packets if they size are greater than 1400. Used in original steamclient, but does not supported by some monitorings.
# Default: 0
AllowSplitPackets 0

# IPClientsLimit (0 - 32)
# Maximum number of clients from single ip. Useful for computer clubs.
# Default: 5
IPClientsLimit 5


# ========================================================
#         OTHER STUFF
# ========================================================

# LoggingMode:
#   0 = None
#   1 = Console
#   2 = Log Files
#   3 = Both
LoggingMode 3
Аватара пользователя
nevzorov77
 
Сообщения: 55
Зарегистрирован: 24 окт 2017, 03:01
Благодарил (а): 6 раз.
Поблагодарили: 1 раз.
Опыт программирования: Около 3 месяцев
Языки программирования: Pawn
SourcePawn
C++
Php
Ruby
Python
C#

Вернуться в Вопросы по играм на движке GoldSrc

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3

cron