Русское сообщество по скриптингу

BAZOOKA STOP

Scripting help for english speaking users. While not very active, you still have a chance to get help here.
Правила форума
We cannot maintain english version version of our forum rules, but shortly (it's simple) - Don't be a dick. If you really want to know our rules you should check appropriate thread.

BAZOOKA STOP

Сообщение lisa » 04 фев 2019, 14:49

hii,
i am using HERO BY CSPLUGIN (Egor kuzmin) in my server and it works fine .
i just install BAZOOKA plugin in my server which can be buy from SHOP but the promblem with this bazooka is that when HERO come and we get (AURA)SMOKE GRENADE , the rocket passes through AURA i mean the AURA protect us from sentry guns, players, sentry guns rockets but the bazooka cannot be stop by aura so i need your help in this plugin so the bazooka cannot entered the AURA
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Аватара пользователя
lisa
 
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 16 апр 2018, 08:59
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead

Re: BAZOOKA STOP

Сообщение NightFury » 05 фев 2019, 22:03

the aura protects from damage probably, but the rocket is moving object

Добавлено спустя 2 минуты 19 секунд:
maybe Bazooka deduct health rather than damages
Подпись: NightFury/406
Поддержка: vk.com/mashakrylova406
Аватара пользователя
NightFury
 
Сообщения: 85
Зарегистрирован: 10 авг 2016, 12:22
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
Опыт программирования: Больше трех лет
Языки программирования: Pawn, C, C++

Re: BAZOOKA STOP

Сообщение lisa » 06 фев 2019, 17:52

like sentry guns rocket ? so what should i do ? can you please help me ? i have only one hope that is amx-x.ru becuase english scripter did not understand those hero only russian scripter can help me
Аватара пользователя
lisa
 
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 16 апр 2018, 08:59
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead

Re: BAZOOKA STOP

Сообщение NightFury » 06 фев 2019, 20:09

Lay out all two plug-ins

Добавлено спустя 45 секунд:
Can be in personal messages
Подпись: NightFury/406
Поддержка: vk.com/mashakrylova406
Аватара пользователя
NightFury
 
Сообщения: 85
Зарегистрирован: 10 авг 2016, 12:22
Благодарил (а): 8 раз.
Поблагодарили: 24 раз.
Опыт программирования: Больше трех лет
Языки программирования: Pawn, C, C++

Re: BAZOOKA STOP

Сообщение lisa » 06 фев 2019, 20:30

ok see your inbox we will talk , and thanks for reply
Аватара пользователя
lisa
 
Сообщения: 14
Зарегистрирован: 16 апр 2018, 08:59
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead

Re: BAZOOKA STOP

Сообщение pro100web » 15 июн 2019, 23:25

find the function "public pfn_touch(ptr, ptd)"
Replace everything in the function with this text
Код: Выделить всё
public pfn_touch(ptr, ptd)
{
    new ClassName[32], ClassNameptd[32]

    if ((ptr > 0) && is_valid_ent(ptr)) {
        entity_get_string(ptr, EV_SZ_classname, ClassName, 31)
    }

    if ((ptd > 0) && is_valid_ent(ptd)) {
        entity_get_string(ptd, EV_SZ_classname, ClassNameptd, 31)
    }

    if (equal(ClassName, "rpgrocket")) 
    
{
        if (equal(ClassNameptd, "func_breakable")) 
        
{
            force_use(ptr,ptd)
            remove_task(ptr)
        }

        remove_task(ptr)
        new Float:EndOrigin[3]
        entity_get_vector(ptr, EV_VEC_origin, EndOrigin)

        message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)  // Explosion
        write_byte(TE_EXPLOSION)
        write_coord(floatround(EndOrigin[0]))
        write_coord(floatround(EndOrigin[1]))
        write_coord(floatround(EndOrigin[2])+5)
        write_short(g_sModelIndexFireball)
        write_byte(random_num(0,20) + 20)
        write_byte(12) // framerate
        write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE)
        message_end()

        message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)  // Smoke
        write_byte(TE_SMOKE)
        write_coord(floatround(EndOrigin[0]))
        write_coord(floatround(EndOrigin[1]))
        write_coord(floatround(EndOrigin[2])+15)
        write_short(g_sModelIndexSmoke)
        write_byte(60)
        write_byte(10)
        message_end()

        new maxdamage = get_cvar_num("amx_bazooka_maxdamage")
        new damageradius = get_cvar_num("amx_bazooka_damageradius")
        new NonFloatEndOrigin[3]
        new Float:EntPos[3]
        new PlayerPos[3], distance, damage, attacker = entity_get_edict(ptr, EV_ENT_owner)

        NonFloatEndOrigin[0] = floatround(EndOrigin[0])
        NonFloatEndOrigin[1] = floatround(EndOrigin[1])
        NonFloatEndOrigin[2] = floatround(EndOrigin[2])

        new ent = -1
        while
((ent = find_ent_in_sphere(ent, EndOrigin, damageradius)) != 0)
        {
            ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ent, ptr, attacker, maxdamage, DMG_BULLET)
        }
        remove_entity(ptr)
    }
}
Без труда и без проблем мы играем на Old-Game.org
А смотрим здесь -> GoldClips.ru
Аватара пользователя
pro100web
 
Сообщения: 32
Зарегистрирован: 12 мар 2016, 14:43
Благодарил (а): 0 раз.
Поблагодарили: 0 раз.
Языки программирования: Я некто.


Вернуться в Scripting

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3