Scripting help for english speaking users. While not very active, you still have a chance to get help here.
Правила форума
We cannot maintain english version version of our forum rules, but shortly (it's simple) - Don't be a dick. If you really want to know our rules you should check appropriate thread.
browey » 06 дек 2023, 17:56
The weapon is bugged with the left example and left code, I don't know how to solve it
- Код: Выделить всё
public fw_Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
set_task(0.01, "Item_Deploy_Post", weapon_ent + 50000);
}
public Item_Deploy_Post(weapon_ent)
{
weapon_ent -= 50000;
if (!is_valid_ent(weapon_ent))
return;
static owner; owner = fm_cs_get_weapon_ent_owner(weapon_ent)
if (!pev_valid(owner)) return;
static weaponid; weaponid = cs_get_weapon_id(weapon_ent)
g_currentweapon[owner] = weaponid
g_categorypro[owner] = g_categoryice[owner] = g_categoryfire[owner] = g_categorygolden[owner] = g_CategoryPlasmatic[owner] = false;
new iImpulse = pev(weapon_ent, pev_impulse);
switch (iImpulse)
{
case 10000:
{
g_categorypro[owner] = true;
}
case 11000:
{
g_categoryice[owner] = true;
}
case 12000:
{
g_categoryfire[owner] = true;
}
case 13000:
{
g_categorygolden[owner] = true;
}
case 14000:
{
g_CategoryPlasmatic[owner] = true;
}
}
replace_weapon_models(owner, weaponid)
if (g_class[owner] >= ZOMBIE && !((1<<weaponid) & ZOMBIE_ALLOWED_WEAPONS_BITSUM))
{
g_currentweapon[owner] = CSW_KNIFE
engclient_cmd(owner, "weapon_knife")
}
}
-
browey
-
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 14 авг 2021, 17:09
- Благодарил (а): 0 раз.
- Поблагодарили: 0 раз.
- Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead
Fedcomp » 10 дек 2023, 12:41
Please add details. What is bugged? what is not working and how should it work? what have you tried?
Не помогаю в ЛС - есть форум.
Плагины тоже не пишу, на форуме достаточно хороших скриптеров.
"я ставлю зависимости потому что мне приятно" - subb98 @ 2017
-
Fedcomp
-
- Сообщения: 4946
- Зарегистрирован: 28 авг 2009, 20:47
- Благодарил (а): 817 раз.
- Поблагодарили: 1319 раз.
- Языки программирования: =>
pawn / php / python / ruby
javascript / rust
browey » 17 дек 2023, 19:27
-
browey
-
- Сообщения: 2
- Зарегистрирован: 14 авг 2021, 17:09
- Благодарил (а): 0 раз.
- Поблагодарили: 0 раз.
- Языки программирования: Counter-Strike 1.6
Counter-Strike: Source
Team Fortress II
Left 4 Dead
Вернуться в Scripting
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2